Ben daha yeni girdim bu işe. Dün hesap açtım o kadar yeniyim. Fiyat düşüşünden dolayı bu ara almak mantıklı mı?
Dibin dibi mantığı vardır. İlkten sert bir düşüş yapar ve ondan sonra bir yeşillenme gelir, ardında da bir düşüş daha yapar. Ben şu an nakitteyim hala alım yapmadım. Birkaç gün içinde bir patlatma daha olmazsa ve BTC 62 bin dolar üstüne çıkarsa girerim