yazarbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkili tepe ve uyumsuzluk vardı BTC'de düşmesi muhtemeldi ve düştü. Daha da düşmesini bekliyorum 52.000 dolarlara kadar. Hayırlısı bakalım..
Ben daha yeni girdim bu işe. Dün hesap açtım o kadar yeniyim. Fiyat düşüşünden dolayı bu ara almak mantıklı mı?