• 16-07-2021, 03:56:53
    #1
    1 dolar olur mu sizce?
  • 16-07-2021, 04:00:25
    #2
    Umarım olur hocam, zarar çok yüksek ama inadına çekmiyorum. Taktım kafaya Böyle tarihler genelde boş çıkıyor ama yine de umutlanıyor insan.
  • 16-07-2021, 04:01:24
    #3
    Gelecek yıllar da belli olmaz ama olsaydı en popüler ve pump zamanlarında olabilirdi. Zaten çıkıp çıkıp geri aynı yere düşüyor tüm coinler. Ada 2 sene önce neyse bugun daha düşük. Vs.
  • 16-07-2021, 04:01:56
    #4
    doge zor yükselir gibi, elon bir tweet attı sadece bir kaç cent yükseldi eskisi gibi değil, keşke yükselse de zararımızı kapatıp çıksak şu salakça borsadan
  • 16-07-2021, 04:04:02
    #5
    Bitcoin ayılıp bayılırken altcoinlerden bi umudum yok şu an benim. Ama doge sürprizlerle dolu bir coin ne yapacağı belli olmuyor.
  • 16-07-2021, 04:18:46
    #6
    Kurumsal PLUS
    4 aydır doge için belli tarihler veriliyor. Tarih yaklaşınca coin ufaktan yükseliyor o tarih ve saat geldiğinde coin diplere düşüyor
  • 16-07-2021, 05:28:44
    #7
    Benim çok ümidim yok ama siz yinede belirli bir seviyede satış emri verip bırakın, bir sabah bakarsınız belki satılır, kâra geçmiş olursunuz )
  • 16-07-2021, 06:00:26
    #8
    coinler uzun vadede hep kazandırıyor
  • 16-07-2021, 17:06:53
    #9
    Üyeliği durduruldu
    benim görüşüm alan alacağını aldı cıktı elon ve çevresi dahil bundan sonra ya shiba yada benzerlerine saldıracaktır elon amca...

    Zaten en son yazdığı coin scam cıktı shiba aldım ismi su olsun dediği. Temennim zararda olan arkadaşlar inşallah zararlarını cıkarır