benim görüşüm alan alacağını aldı cıktı elon ve çevresi dahil bundan sonra ya shiba yada benzerlerine saldıracaktır elon amca...

Zaten en son yazdığı coin scam cıktı shiba aldım ismi su olsun dediği. Temennim zararda olan arkadaşlar inşallah zararlarını cıkarır