• 29-03-2021, 18:16:16
    #1
    Holo bir ayda 1 kuruştan 10 kuruşu gördü 😊😊
  • 29-03-2021, 18:18:50
    #2
    Aynen usta, 90 kuruşda yatırıcam diyorum, sonra korkuyorum düşer yatırmıyorum. Sonra yine yatırıcam diyorum. Bu seferde fiyat artışdayken bir anda düşer diye yatıramıyorum. Öyle baka kaldım.
  • 29-03-2021, 18:20:19
    #3
    En iyisi sanırım
    Evet ancak artması için 1 neredeyse 1 yıl beklemek gerekti ve kısa sürede böyle bir ani artışın ardından iki kademeli bir çöküş gelmesi çok olası gelmesi durumunda toparlanacağı süre kadar tutup kısa sürede kâra dönmeyi umuyorum. YTD*
  • 29-03-2021, 18:23:10
    #4
    mavimsibey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen usta, 90 kuruşda yatırıcam diyorum, sonra korkuyorum düşer yatırmıyorum. Sonra yine yatırıcam diyorum. Bu seferde fiyat artışdayken bir anda düşer diye yatıramıyorum. Öyle baka kaldım.
    al benden de o kadar. her alsam mı diye baktığımda bir günce %20-30 artmış diyip vazgeçiyorum. dönüp baktığımda yine %20-30 artmış oluyor
  • 29-03-2021, 18:23:45
    #5
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet ancak artması için 1 neredeyse 1 yıl beklemek gerekti ve kısa sürede böyle bir ani artışın ardından iki kademeli bir çöküş gelmesi çok olası gelmesi durumunda toparlanacağı süre kadar tutup kısa sürede kâra dönmeyi umuyorum. YTD*
    Diğer coinlerde bu olabilir hocam. Ancak holoda bunun yaşanacağını düşünmüyorum. Çünkü Bitcoinin bile o kadar düşmesine rağmen tutunmayı başarmıştı. Yükseldikten sonra çok küçük düşüşler yaşıyor ve tutunuyor. YTD
  • 29-03-2021, 18:29:14
    #6
    keşke winkcoin de 10 kuruş olsa da zengin olsam
    • kuzeyy
    kuzeyy bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-03-2021, 18:38:00
    #7
    Güncel :
    ₺0,10570
  • 29-03-2021, 18:46:10
    #8
    2018 yılında 1.500.000 tane almıştım. Geçen sene temmuz ayına kadar bekledim. Umudumu kesip sattım. Sattığım yerden 250 kat arttı.😤
  • 29-03-2021, 18:49:14
    #9
    xTeLum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2018 yılında 1.500.000 tane almıştım. Geçen sene temmuz ayına kadar bekledim. Umudumu kesip sattım. Sattığım yerden 250 kat arttı.😤
    Hocam bende geçen sene doge almıştım az bir miktar. 6 Ay bekledim değişim olmadı sattım. 1 ay içinde patladı. Artık hep bekletiyorum o yüzden.