mavimsibey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen usta, 90 kuruşda yatırıcam diyorum, sonra korkuyorum düşer yatırmıyorum. Sonra yine yatırıcam diyorum. Bu seferde fiyat artışdayken bir anda düşer diye yatıramıyorum. Öyle baka kaldım.
al benden de o kadar. her alsam mı diye baktığımda bir günce %20-30 artmış diyip vazgeçiyorum. dönüp baktığımda yine %20-30 artmış oluyor