Aynen usta, 90 kuruşda yatırıcam diyorum, sonra korkuyorum düşer yatırmıyorum. Sonra yine yatırıcam diyorum. Bu seferde fiyat artışdayken bir anda düşer diye yatıramıyorum. Öyle baka kaldım.
al benden de o kadar. her alsam mı diye baktığımda bir günce %20-30 artmış diyip vazgeçiyorum. dönüp baktığımda yine %20-30 artmış oluyor