Merhaba arkadaşlar
Ripple grafiği hakkında ne düşünüyorsunuz yakın zamanda bi artış gösterebilirmi?
Henüz zirve yapmış bi şekilde değil ve yüklü alım yaptık önerileriniz görüşleriniz nelerdir ?
Ripple düşünceleriniz
3
●122
- 19-03-2021, 19:57:33Ben 2017 den beri elimde baya bir miktar türüyorum
o gün gelecek diye bekliyorum
ytd - 20-03-2021, 01:36:52xrp hakkında 2.duruşmada şu şekilde bir olay gerçekleşicek
fazla söze gerek yok yatırım tavsiyesi değildir
https://www.youtube.com/watch?v=rXe-h85EtG0
o gün gelecek diye bekliyorum