• 19-03-2021, 19:43:17
    #1
    Merhaba arkadaşlar
    Ripple grafiği hakkında ne düşünüyorsunuz yakın zamanda bi artış gösterebilirmi?
    Henüz zirve yapmış bi şekilde değil ve yüklü alım yaptık önerileriniz görüşleriniz nelerdir ?
  • 19-03-2021, 19:45:42
    #2
    Bende de bir miktar var. Yorumları okumaya geldim.
  • 19-03-2021, 19:57:33
    #3
    Ben 2017 den beri elimde baya bir miktar türüyorum o gün gelecek diye bekliyorum

    ytd
  • 20-03-2021, 01:36:52
    #4
    xrp hakkında 2.duruşmada şu şekilde bir olay gerçekleşicek
    fazla söze gerek yok yatırım tavsiyesi değildir


    https://www.youtube.com/watch?v=rXe-h85EtG0