Merhaba arkadaşlar
Ripple grafiği hakkında ne düşünüyorsunuz yakın zamanda bi artış gösterebilirmi?
Henüz zirve yapmış bi şekilde değil ve yüklü alım yaptık önerileriniz görüşleriniz nelerdir ?