• 24-05-2020, 23:03:41
    #1
    Çok da şeetmemek lazım.. 3 gündür peşindeyim. Dün en son alıp bir üste satıp 63'ten girip biraz bekleyim diye plan yapıyordum. amma velakin kader ağlarını kafasına göre kuruyor

  • 24-05-2020, 23:07:47
    #2
    Geçmiş olsun hocam
  • 24-05-2020, 23:09:50
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Borsa, döviz, altın yatırımlarında bu iş böyle işte hocam biraz sabırla beklemek gerekiyor. Beni yanlış anlamayın ama kazananlar sizin benim gibi insanlar sayesinde kazanıyorlar çünkü panik alım/satım denen işi yapıyoruz biraz piyasayı izlemek ve profesyonel davranmak gerekiyor
  • 24-05-2020, 23:10:11
    #4
    Rayjon32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam
    Canımız sağolsun, önemli olan çarpılmamak. Bunu paylaşma gayem de aslında bir nevi arkadaşlara uyarı niyetinde idi. Zira böyle bir kazanç olayı olduğu gibi tam tersi durumlarda olabiliyor, ve ciddi büyük kayıplar olabiliyor.. O sebeple bu tür haberleri görüp iştahı kabaran arkadaşlara ciddi uyarımdır, aman dikkat el oğlu affetmiyor.. Herkese bol kazançlar dilerim allah sağlık sıhhat versin gerisi olur gider..