Konu
Bakın bunun adı dramdır (( :
24-05-2020, 23:03:41
#1
Ajiba
Çok da şeetmemek lazım.. 3 gündür peşindeyim. Dün en son alıp bir üste satıp 63'ten girip biraz bekleyim diye plan yapıyordum. amma velakin kader ağlarını kafasına göre kuruyor