• 27-03-2020, 20:07:36
    #1
    Evet arkadaşlar yorumları alalım nedir görüşler düşüş çıkış ne tahmin ediyorsunuz.
  • 27-03-2020, 20:09:55
    #2
    Yükseleceğine inanmaktayım bu inancımı hiç yitirmiyorum. ( Bu psikopatın dediklerine inanmayın deli bu deli )
  • 27-03-2020, 20:10:30
    #3

    tamamen adam çarpma hocam, kaç gündür umut vermişken bir çarpma daha yapmazlarsa ahım kalır.
  • 27-03-2020, 20:11:43
    #4
    Yıl içerisinde 14-15 bin dolar umudum var gelir mi gelmez mi bilinmez ama tabi dünyanın durumu da önemli virüs önüne geçilemez bir hal alırsa bitcoin mitcoin düşünecek hal kalmaz kimsede.
  • 27-03-2020, 20:12:17
    #5
    esparko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    tamamen adam çarpma hocam, kaç gündür umut vermişken bir çarpma daha yapmazlarsa ahım kalır.
    Bende düşüş bekliyorum ancak koronadan iyi haberler gelmeye başlayınca alir gider bence, nakitte kalıp beklemek lazım.
  • 27-03-2020, 20:16:36
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    0,01$ satılan coin suan 6000$. Halen bitcoinden para kazanacak diyenler var. Ben çevremden bitcoin ile kazanan görmedim borsa haricinde yada komisyoncu haricinde.
  • 27-03-2020, 20:22:03
    #7
    Ytizlenimcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0,01$ satılan coin suan 6000$. Halen bitcoinden para kazanacak diyenler var. Ben çevremden bitcoin ile kazanan görmedim borsa haricinde yada komisyoncu haricinde.
    Valla hocam 3000 usd alti alinir ve her türlü kazanılır diye düşünüyorum ben.
  • 27-03-2020, 20:27:14
    #8
    ileri ki günlerde düşeceğini tahmin ediyorum virüs vakası amerikada çok fazla ekonomisi etkileniyor amerikanın şuan
  • 02-04-2020, 22:30:47
    #9
    3 gündür yükselişte.