esparko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

tamamen adam çarpma hocam, kaç gündür umut vermişken bir çarpma daha yapmazlarsa ahım kalır.
Bende düşüş bekliyorum ancak koronadan iyi haberler gelmeye başlayınca alir gider bence, nakitte kalıp beklemek lazım.