• 10-02-2018, 11:26:06
    #10
    F. STACK WEB + MOBILE DEV
    wanted adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim düşünceme göre bu tür açıklamalar ile hiç bir alakası yok diğer coinlerde artış olurken ripple kımıldamadı sonradan geride kalan ripple bir anda diğerleriyle aynı orantılı artış yaşamak için bir anda dik ivme çizdi.

    Ama sonuç yine hüsran olacak.
    Açıklamalarla ilgisi var çünkü uluslararası bireysel ödemelerde Ripple, Çin üzerinde kullanılmaya başlandı.

    İspanya -> Güney Amerika arasında da ilk denemeler gerçekleşti. Ripple ile işlem yapmak içinde insanlar XRP aldı.

    Elbette %50'lik artışın büyük bir kısmı yatırımcılara ait ama ateşleyen kesinlikle XRP kullanmaya başlayan ödeme sistemleri.
  • 10-02-2018, 11:28:01
    #11
    Red
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Birşey olduğu yok. gazlıyorlar. bch den çıktı ripple a girdiler. Sırada ada var sanırım.
  • 10-02-2018, 11:35:38
    #12
    bütün coinlerde artış var normaldir. Ripple da bu kadar artış.
  • 10-02-2018, 11:45:06
    #13
    geldik 3,85 den satış verdik 4,75 vereceğimize.. neyse bir sonraki sefere artık..


    Bu arada binance dan transfer edebilen var mı? onay maili geliyor linke tıklayınca açılmıyor.. transfer de yapılmıyor. bunun çözümünü bilen var mı ?
  • 10-02-2018, 12:05:01
    #14
    Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıklamalarla ilgisi var çünkü uluslararası bireysel ödemelerde Ripple, Çin üzerinde kullanılmaya başlandı.

    İspanya -> Güney Amerika arasında da ilk denemeler gerçekleşti. Ripple ile işlem yapmak içinde insanlar XRP aldı.

    Elbette %50'lik artışın büyük bir kısmı yatırımcılara ait ama ateşleyen kesinlikle XRP kullanmaya başlayan ödeme sistemleri.
    Ben şahsen şu an hiç bir kimsenin veya şirketin ciddi rakamlarda ticari olarak kullandığını sanmıyorum son bir saatte 1,30'dan 1,09'a düşen yani ortalama yüzde 15 civarı kayıba uğrayan bir aracı hangi mantıkla hangi ticari zekayla kullanır bir insan? ( legal olmayan ticaretler haricinde zaten onlarda kar marjı çok yüksek olduğu için bu artış inişler problem degil )