Açıklamalarla ilgisi var çünkü uluslararası bireysel ödemelerde Ripple, Çin üzerinde kullanılmaya başlandı.
İspanya -> Güney Amerika arasında da ilk denemeler gerçekleşti. Ripple ile işlem yapmak içinde insanlar XRP aldı.
Elbette %50'lik artışın büyük bir kısmı yatırımcılara ait ama ateşleyen kesinlikle XRP kullanmaya başlayan ödeme sistemleri.
Ben şahsen şu an hiç bir kimsenin veya şirketin ciddi rakamlarda
ticari olarak kullandığını sanmıyorum son bir saatte 1,30'dan 1,09'a düşen yani ortalama yüzde 15 civarı kayıba uğrayan bir aracı hangi mantıkla hangi ticari zekayla kullanır bir insan? ( legal olmayan ticaretler haricinde zaten onlarda kar marjı çok yüksek olduğu için bu artış inişler problem degil )