• 22-09-2012, 17:55:19
    #19
    180 tl teklifim. Moniker de üyelik alırsam oraya transfer edebilir miyiz hemen.
  • 22-09-2012, 18:21:56
    #20
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    180 tl teklifim. Moniker de üyelik alırsam oraya transfer edebilir miyiz hemen.
    Moniker üyeliğiniz olması şart. Yoksa diğer türlü para ödemek zorunda kalırsınız, domain de bir haftada transfer olur. Ama eğer Moniker üyeliği açarsanız 1 dakikada transfer olur... İhale 180TL'den devam etmektedir..

    Edit: Hemen al fiyatı 499TL'ye indirilmiştir..
  • 23-09-2012, 03:36:21
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    185 tl
  • 23-09-2012, 23:38:15
    #22
    Teklif 185 TL'den devam ederken, açık arttırmanın eğer teklif gelmez ise, bitmesine neredeyse bir gün kaldı.. Açık arttırma günceldir.
  • 24-09-2012, 23:31:18
    #23
    Açık arttırma bitimine 4 saat kalmıştır..
  • 25-09-2012, 12:55:12
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Domain @Acayipte kalmış.
    Asmodeus@ domain çok düşük fiyata gitti domain bir otomasyoncu olarak söylüyorum.
  • 25-09-2012, 13:16:13
    #25
    Üyeliği durduruldu
    çok @acayip olmuş arkadaş olmasa bu domaine sazanlamak isterdim emme napalım hadi alan arkadaşa hayırlı olsun. kendisi gece kuşudur, akşam görür mesajımı
  • 25-09-2012, 14:13:29
    #26
    Kendisine ödeme bilgileri yollandı... Hayırlısı olsun artık. Eminim arkadaş daha iyi fiyatlara r10 dışında satacaktır. Şu sıralar aciliyetim var, yoksa ben de domainleri bekletirdim.
  • 25-09-2012, 23:13:41
    #27
    asmodeus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisine ödeme bilgileri yollandı... Hayırlısı olsun artık. Eminim arkadaş daha iyi fiyatlara r10 dışında satacaktır. Şu sıralar aciliyetim var, yoksa ben de domainleri bekletirdim.
    Ödeme yapıldı, domain bekleniyor. İki taraf için de hayırlı olsun.