asmodeus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendisine ödeme bilgileri yollandı... Hayırlısı olsun artık. Eminim arkadaş daha iyi fiyatlara r10 dışında satacaktır. Şu sıralar aciliyetim var, yoksa ben de domainleri bekletirdim.
Ödeme yapıldı, domain bekleniyor. İki taraf için de hayırlı olsun.