Merhaba ,
Burada bulunan bir tarzda script yazdırmak istiyorum. Oylar buradan verilecek ve admincp gibi birşey aracılığı ile bize ulaşacak.
Ayrıca Webrazzi.com 'Da anlık Ajax şekilde sidebarda artan bir oy çizelgesi var onun gibi birşeyin boyutunu yine 300x250 ayarlayacak olmasını istiyorum.
Grafiği , kodlaması dahil yapabilecek bunu arkadaşlar varmıdır varsa eğer fiyat alabilirsem sevinirim.
İyi çalışmalar
Odul.Webrazzi tarzı script yazdırmak istiyorum ( Çoklu anket scripti )
1
●577