Mail açacak var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Mail açacak var mı?
6
●
433
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Freelancer
İş Verenler
Mail açacak var mı?
12-01-2011, 00:54:54
#1
leonitef
Üyeliği durduruldu
Mail açacak arkadaş var mı 20 tane açılacak kaç para istediğinizi konu altında yazarsanız sevinirim. PM kutum doluyor
20 mail açılacak mail isimleri önemli değil sıralı olmasın yeter ali1 ali2 ali3 istemiyorum
mail ve şifreleri ile teslim alacağım.
Gmail olursa güzel olur...
12-01-2011, 01:52:23
#2
maviyalo
Ben varım, 5tl istiyorum, saygılar...
12-01-2011, 02:01:35
#3
Misafir
Aynen senin istediğin gibi yaparım, kısa sürede teslim ederim 2$ PP alırım. Uygun ise PM
12-01-2011, 02:02:32
#4
calvinklein
yahoo istersen açayım
12-01-2011, 02:14:17
#5
MrtbtL
Acelesi yoksa yarın 17.00 gibi teslim ederim. 4 lira yeterlidir.
Gmail uygundur.
12-01-2011, 02:15:32
#6
leonitef
Üyeliği durduruldu
Tolga arkadaşımıza pm attım. Dönüş yaparsa onunla çalışmak isterim.
12-01-2011, 02:58:32
#7
Misafir
Arkadaşla anlaşıldı, işlem yapılıp rapor teslim edildi.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler