• 12-01-2011, 00:54:54
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Mail açacak arkadaş var mı 20 tane açılacak kaç para istediğinizi konu altında yazarsanız sevinirim. PM kutum doluyor

    20 mail açılacak mail isimleri önemli değil sıralı olmasın yeter ali1 ali2 ali3 istemiyorum mail ve şifreleri ile teslim alacağım.

    Gmail olursa güzel olur...
  • 12-01-2011, 01:52:23
    #2
    Ben varım, 5tl istiyorum, saygılar...
  • 12-01-2011, 02:01:35
    #3
    Aynen senin istediğin gibi yaparım, kısa sürede teslim ederim 2$ PP alırım. Uygun ise PM
  • 12-01-2011, 02:02:32
    #4
    yahoo istersen açayım
  • 12-01-2011, 02:14:17
    #5
    Acelesi yoksa yarın 17.00 gibi teslim ederim. 4 lira yeterlidir.

    Gmail uygundur.
  • 12-01-2011, 02:15:32
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Tolga arkadaşımıza pm attım. Dönüş yaparsa onunla çalışmak isterim.
  • 12-01-2011, 02:58:32
    #7
    Arkadaşla anlaşıldı, işlem yapılıp rapor teslim edildi.