• 11-01-2011, 14:55:21
    #1
    Üyeliği durduruldu
    AksisWeb Yazılım

    Ankara ofisimizde çalışacak php programalama konusunda tecrübeli eleman alınacaktır.

    Başvuru İçin:

    Adı Soyadı:
    Telefon:
    Adres:
    E-Mail:
    Referanslar:
    Daha Önce Çalıştığı Firmalar:


    ile birlikte başvuranlara dönüş yapılacaktır.
  • 11-01-2011, 17:20:17
    #2
    Ortalama verilmeyi düşünülen maaş ve çalışma şartları hakkında bilgi verir misin?
  • 12-01-2011, 14:50:59
    #3
    Üyeliği durduruldu
    amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortalama verilmeyi düşünülen maaş ve çalışma şartları hakkında bilgi verir misin?
    ofisimizde tam gün çalışacak bir php konsunda deneyimli olacak yemek + ssk ssk hemen başlatılmayacaktır kişinin yaptığı ilk çalışmadan sonra durum değerlendirmesi yapılacak uygun görülürse çalışmaya devam edilecek ve ssk başlatılacak.

    maaş konusunda özel olarak görüşülecektir.
  • 12-01-2011, 14:54:41
    #4
    Komik bir rakam verilecekse bunun için başta görüşmeye gerek yok. Ama derseniz bizim aralığımız bu size ilk ay bu kadar ondan sonraki ay da bilgi becerinize göre maaş ve ssk net olarak konuşulur. Bu şekilde olur.
  • 13-01-2011, 12:38:14
    #5
    Üyeliği durduruldu
    amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komik bir rakam verilecekse bunun için başta görüşmeye gerek yok. Ama derseniz bizim aralığımız bu size ilk ay bu kadar ondan sonraki ay da bilgi becerinize göre maaş ve ssk net olarak konuşulur. Bu şekilde olur.
    php konusunda uzam birinin komikbir fiyata çalışmayacağını biliyor bizde aynı işle uğraşıyoruz her php biliyorum diyene de şu fiyat denemez neler yapabiliyorsunuz bunları görüşmek lazım bizim isteklerimiz karşıkayacak kadar bilginiz varmıdır bunları öğrenmemiz gerek ve bizim aradığım uzmam olduğu için kesinlikle dreamweaver kullanmaması css kodları tamamen Netepad++ gibi programlar kullanılarak tamamen profesyonel birşekilde kodlanmalıdır.
  • 13-01-2011, 13:35:19
    #6
    scanex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    php konusunda uzam birinin komikbir fiyata çalışmayacağını biliyor bizde aynı işle uğraşıyoruz her php biliyorum diyene de şu fiyat denemez neler yapabiliyorsunuz bunları görüşmek lazım bizim isteklerimiz karşıkayacak kadar bilginiz varmıdır bunları öğrenmemiz gerek ve bizim aradığım uzmam olduğu için kesinlikle dreamweaver kullanmaması css kodları tamamen Netepad++ gibi programlar kullanılarak tamamen profesyonel birşekilde kodlanmalıdır.
    Dreamweaver kullanınca prof. şekilde css kodlanmıyor mu ilginç bir istek. Pratik yolu varken neden kulağını tersten göstermesini istiyorsunuz ki?
  • 13-01-2011, 18:09:33
    #7
    Sözüm meclisten dışarı, senior php developer arıyoruz ücret çalışanın seviyesine göre belirlenecek vs tipindeki ilanların %90'ının bütçesi çok sınırlı. Adam 1250 ye senior phpci falan arıyor yau. Direkt min. max. fiyatlar verilse karşılıklı zaman kayıpları en aza iner. Dreamweaver'in kullanımının amatörlük olarak görülmesi de komik olmuş. Netepad++
  • 13-01-2011, 18:20:11
    #8
    scanex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim aradığım uzmam olduğu için kesinlikle dreamweaver kullanmaması css kodları tamamen Netepad++ gibi programlar kullanılarak tamamen profesyonel birşekilde kodlanmalıdır.
    Ne demek şimdi bu ? Dreamweaver kullanınca profesyonel olunmuyor, program ile mi anlaşılıyor profesyonellik ? Notepad++ kullanarak yazılan kodlar profesyonel ama dreamweaver ile yazılan kodlar amatör
  • 14-01-2011, 01:43:26
    #9
    Üyeliği durduruldu
    by_burn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dreamweaver kullanınca prof. şekilde css kodlanmıyor mu ilginç bir istek. Pratik yolu varken neden kulağını tersten göstermesini istiyorsunuz ki?
    madozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözüm meclisten dışarı, senior php developer arıyoruz ücret çalışanın seviyesine göre belirlenecek vs tipindeki ilanların %90'ının bütçesi çok sınırlı. Adam 1250 ye senior phpci falan arıyor yau. Direkt min. max. fiyatlar verilse karşılıklı zaman kayıpları en aza iner. Dreamweaver'in kullanımının amatörlük olarak görülmesi de komik olmuş. Netepad++
    Repax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne demek şimdi bu ? Dreamweaver kullanınca profesyonel olunmuyor, program ile mi anlaşılıyor profesyonellik ? Notepad++ kullanarak yazılan kodlar profesyonel ama dreamweaver ile yazılan kodlar amatör
    yorumlarınız için teşekkür ediyorum arkadaşlar dreamweaver yapılan tasarımlar amatörce diye bir söz geçtimi Dreamweaver ile yapılan tasarımlarda ie6 opera mozilla safari vs tarayıcılar için uyum sorunları ile uğraşmak tansa elle yazılması daha makbuldur ki burada demek istediğim Dreamweaver kullanan kişilere genel olarak tam hakim olmayan kişilerdir php konusunda uzman olan arkadaşlarımı programların kod tamamlamasından çok sıkılırlar düşüncelerinize saygı duyurum iyi çalışmalar