AksisWeb Yazılım
Ankara ofisimizde çalışacak php programalama konusunda tecrübeli eleman alınacaktır.
Başvuru İçin:
Adı Soyadı:
Telefon:
Adres:
E-Mail:
Referanslar:
Daha Önce Çalıştığı Firmalar:
ile birlikte başvuranlara dönüş yapılacaktır.
Ankara'da Ofisimizde Çalışacak PHP Programcılar Aranıyor..
13
●999
- 11-01-2011, 17:20:17Ortalama verilmeyi düşünülen maaş ve çalışma şartları hakkında bilgi verir misin?
- 12-01-2011, 14:50:59Üyeliği durdurulduofisimizde tam gün çalışacak bir php konsunda deneyimli olacak yemek + ssk ssk hemen başlatılmayacaktır kişinin yaptığı ilk çalışmadan sonra durum değerlendirmesi yapılacak uygun görülürse çalışmaya devam edilecek ve ssk başlatılacak.amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
maaş konusunda özel olarak görüşülecektir. - 12-01-2011, 14:54:41Komik bir rakam verilecekse bunun için başta görüşmeye gerek yok. Ama derseniz bizim aralığımız bu size ilk ay bu kadar ondan sonraki ay da bilgi becerinize göre maaş ve ssk net olarak konuşulur. Bu şekilde olur.
- 13-01-2011, 12:38:14Üyeliği durdurulduphp konusunda uzam birinin komikbir fiyata çalışmayacağını biliyor bizde aynı işle uğraşıyoruz her php biliyorum diyene de şu fiyat denemez neler yapabiliyorsunuz bunları görüşmek lazım bizim isteklerimiz karşıkayacak kadar bilginiz varmıdır bunları öğrenmemiz gerek ve bizim aradığım uzmam olduğu için kesinlikle dreamweaver kullanmaması css kodları tamamen Netepad++ gibi programlar kullanılarak tamamen profesyonel birşekilde kodlanmalıdır.amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2011, 13:35:19Dreamweaver kullanınca prof. şekilde css kodlanmıyor muscanex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilginç bir istek. Pratik yolu varken neden kulağını tersten göstermesini istiyorsunuz ki?
- 13-01-2011, 18:09:33Sözüm meclisten dışarı, senior php developer arıyoruz ücret çalışanın seviyesine göre belirlenecek vs tipindeki ilanların %90'ının bütçesi çok sınırlı. Adam 1250 ye senior phpci falan arıyor yau. Direkt min. max. fiyatlar verilse karşılıklı zaman kayıpları en aza iner. Dreamweaver'in kullanımının amatörlük olarak görülmesi de komik olmuş. Netepad++
- 13-01-2011, 18:20:11Ne demek şimdi bu ? Dreamweaver kullanınca profesyonel olunmuyor, program ile mi anlaşılıyor profesyonellik ? Notepad++ kullanarak yazılan kodlar profesyonel ama dreamweaver ile yazılan kodlar amatörscanex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-01-2011, 01:43:26Üyeliği durdurulduby_burn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemadozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleyorumlarınız için teşekkür ediyorum arkadaşlar dreamweaver yapılan tasarımlar amatörce diye bir söz geçtimi Dreamweaver ile yapılan tasarımlarda ie6 opera mozilla safari vs tarayıcılar için uyum sorunları ile uğraşmak tansa elle yazılması daha makbuldur ki burada demek istediğim Dreamweaver kullanan kişilere genel olarak tam hakim olmayan kişilerdir php konusunda uzman olan arkadaşlarımı programların kod tamamlamasından çok sıkılırlar düşüncelerinize saygı duyurum iyi çalışmalarRepax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilginç bir istek. Pratik yolu varken neden kulağını tersten göstermesini istiyorsunuz ki?