Dreamweaver kullanınca prof. şekilde css kodlanmıyor mu

ilginç bir istek. Pratik yolu varken neden kulağını tersten göstermesini istiyorsunuz ki?
Sözüm meclisten dışarı, senior php developer arıyoruz ücret çalışanın seviyesine göre belirlenecek vs tipindeki ilanların %90'ının bütçesi çok sınırlı. Adam 1250 ye senior phpci falan arıyor yau. Direkt min. max. fiyatlar verilse karşılıklı zaman kayıpları en aza iner. Dreamweaver'in kullanımının amatörlük olarak görülmesi de komik olmuş.
Netepad++
Ne demek şimdi bu ? Dreamweaver kullanınca profesyonel olunmuyor, program ile mi anlaşılıyor profesyonellik ? Notepad++ kullanarak yazılan kodlar profesyonel ama dreamweaver ile yazılan kodlar amatör
yorumlarınız için teşekkür ediyorum arkadaşlar dreamweaver yapılan tasarımlar amatörce diye bir söz geçtimi Dreamweaver ile yapılan tasarımlarda ie6 opera mozilla safari vs tarayıcılar için uyum sorunları ile uğraşmak tansa elle yazılması daha makbuldur ki burada demek istediğim Dreamweaver kullanan kişilere genel olarak tam hakim olmayan kişilerdir php konusunda uzman olan arkadaşlarımı programların kod tamamlamasından çok sıkılırlar düşüncelerinize saygı duyurum iyi çalışmalar