• 08-12-2010, 15:13:58
    #1
    Konu edit : sebeb gereksiz mesajlar gereksiz örnekler yüzünden

    iş veren benim neden böle sacma sapan mesajlar yazarlar Konulara anlamam.
    Parayi sizmi ödiceksiniz size zorla yapın diyenmi birimi var.

    zorla kimeye iş yaptırmıyoruz arkadaşlar.
  • 08-12-2010, 20:56:13
    #2
    1500 post ve 10 tl mi

    gel de yazma...

    ne diyim inş bulursunuz (:
  • 09-12-2010, 10:34:18
    #3
    Benjamin Breeg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1500 post ve 10 tl mi

    gel de yazma...

    ne diyim inş bulursunuz (:
    Güzel kardeşim bakkaldan 1 sakız iste bakalım parasiz verecekmi ?
  • 09-12-2010, 13:18:58
    #4
    toLqahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel kardeşim bakkaldan 1 sakız iste bakalım parasiz verecekmi ?
    Çok saçma bir örnek vermişsiniz
  • 09-12-2010, 13:30:16
    #5
    1556 konu var demişsiniz tanesi 3 dk sürse bu işin

    1556x3 = 4668 dakika yapar.

    4668 dakika = 77,8 saat yapar.

    77,8 Saat = 3 gün 6 saat eder.

    3 gün 6 saat = 10 tl



    yorumsuz..
  • 09-12-2010, 16:20:52
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Afrail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1556 konu var demişsiniz tanesi 3 dk sürse bu işin

    1556x3 = 4668 dakika yapar.

    4668 dakika = 77,8 saat yapar.

    77,8 Saat = 3 gün 6 saat eder.

    3 gün 6 saat = 10 tl



    yorumsuz..
    Tebrikler kardeşim.
  • 09-12-2010, 16:29:43
    #7
    Klavyesi Olan yazmış.

    Arkadaşlar iş burda gereksiz neden mesaj cekiyorsunuz ?
    para bende işi alan alir almayanlar Yorum yapmasın dengesiz mesajlarınızı report ediyorum.