• 03-01-2011, 23:00:25
    #10
    Bana verdiğiniz -İTRADERİ hak etmiyorum, sizin gibi müşteriden ALLAH bizi korusun. fazla bile yatırdım para yeter ki sus diye. ama insanlık yaramıyor size.

    saygılar
  • 05-01-2011, 02:29:23
    #11
    Son durum nedir, anlaşma sağlanan biri yok ise ben yapabilirim
  • 06-01-2011, 14:22:10
    #12
    detayları pm atar mısınız
  • 12-01-2011, 16:12:29
    #13
    Bu işi yapabilirim.Pm atarmısınız.
  • 12-01-2011, 16:46:40
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    detaylı pm almak ısterım
  • 16-01-2011, 00:45:29
    #15
    pm atarmısınız