• 19-12-2010, 18:27:09
    #10
    Arkadaşlar işlem son derece basit! Ben zaten temada gerekli değişikliği yaptım! Sayfayı fograflayıp gruplara ayrıdıgımzı klasörlere yerleştirecek..Bu işlem ortalama 3 bin kez yapılacak!.Bunun için fiyat vereceksiniz! Fiyatı uygun olan arkadaşa dönüş yapacagım.
    Saygılar.
    Lütfen fiyat belirtiniz.
    Msn: destek@fevt.net
  • 20-12-2010, 00:42:42
    #11
    Bir arkadaşla anlaşma yapıldı.İlginiz için teşekkürler arkadaşlar.
  • 20-12-2010, 02:06:14
    #12
    ben bot yazar, resimleri çeker verirdim parada istemezdi arkadaşta ayırmayı yapardı. neyse anlaştığınıza göre.