c# dili ile kodladığımız programda setup oluşturmada mı bilmiyorum bir yerde hata yapıyorum demekki müşterinin bilgisayarına kurarken sorun çıkarıyor
http://img827.imageshack.us/img827/1402/hataai.png
şu hatayı alıyorum sql express kuruyorum database i bağlıyorum ama program database e bağlanmıyor işi bilen bi arkadaştan yardım istiyorum emeğinin karşılığı ödenecektir teşekkürler
Visual Studio 2008 ile Kodladığımız Programa Setup Oluşturacak ?
2
●233
- 07-10-2010, 15:52:17Üyeliği durduruldubir dosyayı bulamıyor. kullandığınız tüm componentleri de setup a dahil ettiğinize emin misiniz?
project optionsdaki components kısmında "copy local" seçeneği tüm componentler için aktif ise programı compile ettiğinizde proje klasöründeki release adlı klasöre exe ile birlikte bu componentleri de atar.
setup yaparken bu componentleri de dahil ettiniz mi?