• 07-09-2010, 18:15:10
    #10
    özelmesajla vermiş olduğum fiyat teklifini geri çekiyorum , işi almak istemiyorum.

    teknoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boyut önemli değil. SQL 'unuz kaç mb olursa olsun, sql 'unuz çeker ilgili hosta taşırım sitenizi. Ücret olarak 20 tl alırım. Kabulse profilimdeki msn adresimden iletişime geçebilirsiniz.
    kardeşim senin eksi repin benden de çok arkadaş eksi repi olanların ödemesini iş bitiminde yapıyor ama kendisinin itraderi %80de bilginiz olsun istedim
  • 07-09-2010, 18:34:25
    #11
    MaviBoncugum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özelmesajla vermiş olduğum fiyat teklifini geri çekiyorum , işi almak istemiyorum.



    kardeşim senin eksi repin benden de çok arkadaş eksi repi olanların ödemesini iş bitiminde yapıyor ama kendisinin itraderi %80de bilginiz olsun istedim
    Bana da ilk önce öyle dedi. Yok yapmam felan diyince verdi panel şifresini baktım. Çok anormal bir hostu var. Panel de çok acayip, mysql yöntim paneline de girmiyor.

    Php scriptle bağlanmayı denedim mysql paneline onu da kabul etmiyor. Yani anlaycağınız iki ucu boklu değnek.

    Sen en iyi git host 'u değiştir 0 'dan bir site kur.Bu hostta bi çacık olmaz.
  • 07-09-2010, 18:38:24
    #12
    konu guncel yaparım dıyen varsa msj atabılr
  • 07-09-2010, 19:19:18
    #13
    konu halen guncel ve acil
  • 07-09-2010, 19:55:33
    #14
    Üyeliği durduruldu
    teknoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana da ilk önce öyle dedi. Yok yapmam felan diyince verdi panel şifresini baktım. Çok anormal bir hostu var. Panel de çok acayip, mysql yöntim paneline de girmiyor.

    Php scriptle bağlanmayı denedim mysql paneline onu da kabul etmiyor. Yani anlaycağınız iki ucu boklu değnek.

    Sen en iyi git host 'u değiştir 0 'dan bir site kur.Bu hostta bi çacık olmaz.
    o nasıl bir konuşma tarzıdır ! Yazdıklarına dikkat et bilardo salonunda veya kırathane de değilsin!
  • 07-09-2010, 20:09:01
    #15
    hocam ben de bakayım bi isterseniz tradeim var. paneli verirseniz
  • 07-09-2010, 20:42:24
    #16
    hocam 2 saat sonra onlineyim hangi panelde olursa olsun taşımayı yaparım profilimden msnimizi eklemeniz yeterli itraderinize bakarak ödemeyi önce alırım / 20 TL
  • 07-09-2010, 21:04:54
    #17
    detaylı bi pm gönderebilir misin ?
  • 07-09-2010, 21:27:20
    #18
    JerusaLem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o nasıl bir konuşma tarzıdır ! Yazdıklarına dikkat et bilardo salonunda veya kırathane de değilsin!
    "iki ucu boklu değnek" bir deyimdir. Cahilsen öğren...