• 05-09-2010, 14:55:50
    #1
    S.a arkdaşlar elimde bitane smf dbsi var fakat dbyi yükledgmde türkçe karekter hatası veriyo hatayı düzeltip dbyi yükleyeblcek bi arkadaş varsa ücretiyle beraber pm atsın..
  • 05-09-2010, 16:49:27
    #2
    pm gönderdim.
  • 05-09-2010, 17:20:01
    #3
    profilimden msnımı eklersenız sıze yardımcı olabılırım.
  • 05-09-2010, 17:44:04
    #4
    pm gönderdim
  • 05-09-2010, 21:27:42
    #5
    pm alayım konuyla ilgili. db boyutu smf sürümü vs bilgiler
  • 05-09-2010, 22:57:36
    #6
    PM Gönderildi
  • 07-09-2010, 13:10:22
    #7
    Pmler gönderildi hala iş bitircek arkadaş arıyorm
  • 07-09-2010, 13:12:30
    #8
    aynı sorun bir kere de benim başıma gelmişti, eski yedek de attım ama yine de düzelmemişti sorun. db'deolduğuna emin misiniz sorunun? ben baştan kurmak zorunda kalmıştım
  • 07-09-2010, 13:19:34
    #9
    evet çnkü diger sürümlerede kurdum aynı hatayı veriyor galiba yedek alırken hata yaptımı düşünyürm