• 08-07-2010, 03:25:09
    #1
    Temanın kodları mevcut değil sadece bir görsel mevcut.

    Bu temayı webcolor v2 scriptine giydirecek kişi arıyorum.

    Yapabilecek olanlar öğlene kadar bana PM ile ulaşarak ne kadar ücrete yapabileceğini söylerse iş verip/vermemek konusunda cevabımı veririm.

    Piyasanın yerlerde süründüğü şu günlerde bu tema için gelipte haddinin 2-3 katı ücret istemeyin.

    Öğlene kadar PM gelmezse hazır olan bir tema var onu alacağım.
  • 08-07-2010, 03:55:23
    #2
    husee3 ile anlaştık.
  • 08-07-2010, 12:00:51
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piyasanın yerlerde süründüğü şu günlerde bu tema için gelipte haddinin 2-3 katı ücret istemeyin.
    .