Bu temayı webcolor v2 scriptine giydirecek kişi arıyorum.
Yapabilecek olanlar öğlene kadar bana PM ile ulaşarak ne kadar ücrete yapabileceğini söylerse iş verip/vermemek konusunda cevabımı veririm.
Piyasanın yerlerde süründüğü şu günlerde bu tema için gelipte haddinin 2-3 katı ücret istemeyin.

Öğlene kadar PM gelmezse hazır olan bir tema var onu alacağım.