Merhaba,
sıfırdan tasarım yaratabilen, bu tasarımı html&css'e dökebilecek yeteneğe sahip olan, Aldığı işi sonuna kadar devam ettiren, Müşterinin isteklerini önemseyen (Benim böyle hoşuma gidiyor, Böylesi daha iyi başka türlü bir şey yapamam demeyen), Uygun fiyatlı iş yapabilen Freelancer Web tasarımcılar arıyoruz.
Tablosuz tasarım tercih sebebi, demo hazırlamak için ücret talebi tercih edilmeme sebebidir.
Ödeme Biçimi iş başlangıcında %50 İş bitiminde %50 olmak üzere 2 taksit halinde yapılacaktır, Detaylar ve ücretlendirme özel mesaj ile bildirilecektir.
İlgilenen arkadaşların özel mesajını bekliyorum.
Saygılarımla
Web tasarımcı aranıyor.
1
●350
- 26-05-2010, 15:32:10Üyeliği durdurulduMerhaba ,
Öncelikle İyi Gunler Diliyorum...
(Benim böyle hoşuma gidiyor, Böylesi daha iyi başka türlü bir şey yapamam demeyen)demişsiniz...Zaten Böyle Yapılması Gerektiğine İnanıyorum.
Eğer Düşünürseniz : Msn Adresim :s.kapukaya@poisnet.net