Merhaba Arkadaşlar,
Benim bir çizim ödevim var. Yarın okula teslim etmem gerekiyor. Autocat bilmediigm için zor durumda kaldım. Autocat bilen teknik çizim konusunda bilgili birinden acil yardım istiyorum. yardımcı olursanız çok sevinirim.
Autocat - Teknik Çizim
8
●687
- 14-12-2009, 13:42:17
- 14-12-2009, 13:43:17arkitera forum var sanırım ordan yardım alabilirsiniz. Fazla vaktim yok ama yapılacakları bir pm at göz atayım.
- 14-12-2009, 21:40:28Biglisayar destekli makina ressamlığı okuyorum kullandığımız programlar AutoCad/Topsolid/SolidWord programlarıdır. Hepsinde uzmanlık alanım vardır.
AutoCad olarak montaj çizmi 15 taneye kadar çizip birleştirebilirim. Ancak saat 22.00'a geldi bu saatten sonra birşey yapamam, bundan sonraki çizimler için benle görüşebilirsin çizim başına 15 TL hesabıma aktarılmasını talep ederim.
İşte diğer çizim ücretleri;
Topsolid: 20 TL
SolidWord: 20 TL
AutoCad: 15 TL
AutoCad(Montaj): 25 TL
Belirtilen rakamlar tek çizime dayalıdır. - 14-12-2009, 23:31:47Üyeliği durdurulduBenim tarafımdanda herhangi bir ücret alınması söz konusu olmadıvaryemez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle