Merhaba arkadaşlar,
Yaklaşık 1,5 yıl önce Almanyaya geldim ve şuan pazarlama ve kalite mühendisi olarak görev yapıyorum.
Almanyaya iş arama vizesiyle geldim şuan Mavi Kart (Blue Card) ile çalışıyorum, süreci bizzat yaşadım ve bu konuda deneyim kazandım.
Firmamız şu an Türkiyeden uygun niteliklere sahip işçiler arıyor. Ben de bu süreçte Almanyaya gelmek isteyen arkadaşlara CV hazırlama ve başvuru süreci konusunda danışmanlık desteği veriyorum.
Almanyada çalışmak isteyen, Blue Card süreci hakkında sorusu olan ya da başvuru yapmayı düşünen varsa bana yazabilir.
İlgili Pozisyonlar
Pazarlama ve Satın Alma
Bölge Sorumlusu
Depo Personeli
Mağaza Personeli
Almanyada İş İmkanı
10
●822
- 30-08-2025, 18:07:56İşe alma süreci hakkında herhangi bi ücret talep etmiyorum.By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer cvniz yeterliyse işe alım sürecinde size yardımcı olacağım - 30-08-2025, 19:21:12Üyeliği durdurulduArkadaş senin sorunu cevaplamamış.🙂ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle