• 30-08-2025, 17:31:50
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Yaklaşık 1,5 yıl önce Almanya’ya geldim ve şuan pazarlama ve kalite mühendisi olarak görev yapıyorum.
    Almanya’ya iş arama vizesiyle geldim şuan Mavi Kart (Blue Card) ile çalışıyorum, süreci bizzat yaşadım ve bu konuda deneyim kazandım.
    Firmamız şu an Türkiye’den uygun niteliklere sahip işçiler arıyor. Ben de bu süreçte Almanya’ya gelmek isteyen arkadaşlara CV hazırlama ve başvuru süreci konusunda danışmanlık desteği veriyorum.
    Almanya’da çalışmak isteyen, Blue Card süreci hakkında sorusu olan ya da başvuru yapmayı düşünen varsa bana yazabilir.

    İlgili Pozisyonlar
    Pazarlama ve Satın Alma
    Bölge Sorumlusu
    Depo Personeli
    Mağaza Personeli
  • 30-08-2025, 17:36:17
    #2
    Nasıl güvenebiliriz?
  • 30-08-2025, 17:38:53
    #3
    Firma adı nedir?
  • 30-08-2025, 17:42:46
    #4
    İlgilenen kişiler özelden iletişim bilgileri paylaşırsa geri dönüş yapacağım
  • 30-08-2025, 17:51:06
    #5
    Buradan paylaşırsanız herkes yararlanacaktır.
  • 30-08-2025, 18:05:13
    #6
    Size yapılacak ödemeyi Almanyaya geldikten sonra yapılması okeyse pm alabilirmiyim ?
  • 30-08-2025, 18:07:56
    #7
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size yapılacak ödemeyi Almanyaya geldikten sonra yapılması okeyse pm alabilirmiyim ?
    İşe alma süreci hakkında herhangi bi ücret talep etmiyorum.
    Eğer cvniz yeterliyse işe alım sürecinde size yardımcı olacağım
  • 30-08-2025, 18:38:06
    #8
    Ziraat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşe alma süreci hakkında herhangi bi ücret talep etmiyorum.
    Eğer cvniz yeterliyse işe alım sürecinde size yardımcı olacağım
    Dil istenmiyor mu ?
  • 30-08-2025, 19:21:12
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dil istenmiyor mu ?
    Arkadaş senin sorunu cevaplamamış.🙂