Muhasebeci arıyoruz
3
●238
- 27-07-2025, 21:21:29Emin olun uzaktan çalışma iyi değil muhasebeci ile her araç sattigimda ek ücret aldılar baya yemiş beni bizden beyanname vermemiş çok sorun yaşadık kendi işinize yakın yerden tutun hocam ucuzda oluyor sorunda yaşamıyorsunuz her muhasebeciye güven olmaz hocam ben bunu anladımcryder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2025, 21:29:04hocam valla bende eskiden kargo aracım vardı hiç bir beyanname vermemiş fişleri işlememiş olduğu gibi ödedim kdvMEDYABAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle