• 04-09-2009, 16:53:15
    #1
    Arkadaşlar bugün yayınlanan bir tv yayını vardı.Yarın o yayının tekrarı var.Yaklaşık olark 30dklık bir program.Programı normal kalitede kaydedip rapidshare'ye yükleyebilecek arkadaş aranıyor.Yarına kadar bulmamız lazım yarın akşam 8'de yayının tekrarı.
    Daha önceden bu işi yapmış olması lazım.
    Tekliflerinizi pm ile veya buradan Yapabilirsiniz.
  • 04-09-2009, 17:25:15
    #2
    Skystar 2 Tv kartım var. Bir aksilik olmazsa kaydedebilirim.
  • 04-09-2009, 17:30:23
    #3
    Milli maç saatine denk gelmiyosa kayıt yapayım PM at görüşelim hergün kayıt yapıyorum akşama kadar
  • 04-09-2009, 20:26:41
    #4
    bendede skystar2 varts formatında kayıt yaparım.yalnız upload hemen yapılması gerekiyormu?malum ts formatında yarım saatlik kayıt ortalama 1 gb civarıdır.upload uzun sürer.ilgilenirsen pm at
  • 05-09-2009, 00:38:00
    #5
    Tekrar merhaba arkadaşlar.LG700 'ile anlaştık.
  • 05-09-2009, 18:48:49
    #6
    Hayırlı olsun.