Arkadaşlar bugün yayınlanan bir tv yayını vardı.Yarın o yayının tekrarı var.Yaklaşık olark 30dklık bir program.Programı normal kalitede kaydedip rapidshare'ye yükleyebilecek arkadaş aranıyor.Yarına kadar bulmamız lazım yarın akşam 8'de yayının tekrarı.
Daha önceden bu işi yapmış olması lazım.
Tekliflerinizi pm ile veya buradan Yapabilirsiniz.
TV Yayını Kaydedebilecekler?
5
●409
- 04-09-2009, 20:26:41bendede skystar2 var
ts formatında kayıt yaparım.yalnız upload hemen yapılması gerekiyormu?malum ts formatında yarım saatlik kayıt ortalama 1 gb civarıdır.upload uzun sürer.ilgilenirsen pm at