• 03-09-2009, 22:13:36
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaşlar
    böyle bir istekde daha önce bulunuldumu bilmiyorum ama ilk bensem ve istek aykırı geldiyse simdiden özür dilerim
    bir üniversite tezi için 5 dk lık slayt lazım
    slayt hazırlanacagı program Microsoft Windows Vista 2007 olmalıdır
    slayt konusu

    kala azar hastalıgı
    bir haftada yetişmelidir
    slayt akışı şöyle hastalık bilgilendirmesi olarak baslayacak hastalık nedir tedavisi ve belirtileri gibi ve her yazılı acıklamanın sonunda bir resim yada resimlerin üstünde bir acıklama mutlka olmalıdır
    ücret : 5 tl dir
    ve önemli not slayt üniversitede sunum yapılacagından slayt sonuna her hangi bir imza logo mail adresi yada sembol konulmamalıdır
    ilgilenen arkadaslarım pm ile msn adreslerını yollamalarını rica ederim
  • 03-09-2009, 23:54:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    tamam işi aldım slayt birazdan bitiyo
  • 04-09-2009, 00:09:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Carizmatic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam işi aldım slayt birazdan bitiyo
    Mesajlar: 1 nasıl yani
  • 04-09-2009, 00:13:24
    #4
    Üyeliği durduruldu
    TwiGGyRamiRez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajlar: 1 nasıl yani

    eski nickim vardı tekrar kayıt oldum yanlış anlamayın sakın ayrıca saglık bölümü öğrencisiyim yardımcı olmak istedim arkadaşım kala-azar hastalıgını yaptım alabilirsin msn de verdim.
  • 04-09-2009, 00:22:01
    #5
    Üyeliği durduruldu
    TwiGGyRamiRez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajlar: 1 nasıl yani
    Herkesin bir yerden başlaması lazım değil mi hocam ? Kimileri hızlı başlangıç yapıyor ama olsun
  • 04-09-2009, 00:36:36
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ihtilal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkesin bir yerden başlaması lazım değil mi hocam ? Kimileri hızlı başlangıç yapıyor ama olsun

    hata yaptıysam özürdilerim arkadaşlar hepinizden
  • 04-09-2009, 00:39:28
    #7
    Üyeliği durduruldu
    iş gonul yorgunu adlı üyeye verilmiştir arkadaslar ilgi için sagolun işi aldım dıyen arkadas nedense msn de gorusmedık işi verdımde demedım ama sagolsun arkadas işi aldım hazırladım demiş ıyı nıyetı ıcın sagolsun hepınıze teşekkurler
  • 04-09-2009, 22:32:17
    #8
    Slayt Tarafımca Hazırlanııp Ücret Alınmıstır. "VENUETA" Kardesımle Is Yapmak'tan Şeref Duydum Kendisi Cok Temiz Kalpli İnsandır.
  • 05-09-2009, 14:41:37
    #9
    Üyeliği durduruldu
    pm gönderilmiştir