Ben bu işten senelerdir ekmek yiyorum. Senin mesaj sayın kadar sitem oldu. Kime ne söylediğinin farkına var!..
Domain sanırım banla anlamadım indexlemiyor teşekkür ederim herkese.
Senelerdir ne yaptığın önemli değil.Biz sana insanlık namına yardımcı olmaya çalıştık ama bazı insanlara iyilik yaramaz derler ya sende onlardan birisin işte.Diyecek bişe yok böyle devam et

Rep için de tşk ederim

Ayrıca, mesaj sayım kadar sitesi olan birinin domainin banlı olup anlayamamasıda ilginç...