amedxalo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
"senin artın veya burada paylaşmaktaki amaç ne?"
-gelir elde ettiğim bir sistemi insanlarla paylaşıyorum.
"bizim kazanmamız için mi yapıyorsun yoksa referans olarak mı gösterip kendine kar payımı elde ediyorsun?"
-ben kimsenin sırtına kırbaç vurup sen çalışacaksın ben senin üzerinden para kazanacağım demedim, demem de.
üyelik yılın eski fakat forumda daha önce para kazanma/kazandırma amaçlı bir konu okumadın sanırım.
ha ben bu konuyu hayrıma da açmadım, ajansa kayıt ettirdiğim üye belirli bir seviyeye geldiğinde yönetici tarafından ödeme alıyorum, bunu da açık açık çekinmeden söylerim, bunda absürt kaçan bir taraf yok. haketmeden kazanç sağladığımı düşünmüyorum.
"herhangi bir link veya bilgi vermemişsin"
-konuya bıraktığım numara üzerinden ulaşanlara iş modülü hakkında detaylı bilgilendirme yaptım, yazarsan sana da yaparım.
başka bir sorun varsa lütfen sormaktan çekinme, iyi forumlar dilerim.