Herkese merhaba 3 boyutlu veya 2 boyutlu animasyon yaptırmak istiyorum. Ortalama 15-20 saniyelik videolar olacaktır. Konu ile ilgili bilgisi olan arkadaşlar mesaj yoluyla veya telegramdan ( EnBa07 ) iletişime geçebilirler.