• 20-12-2024, 04:02:43
    #1
    Basit tarayıcı verisi üzerinden (fotoğraf kalitesinde) taş çizimi yapılması gerek. Şuan müsait olan varsa ulaşabilirse çok sveinirim.
  • 20-12-2024, 04:31:03
    #2
    Çizim 2d mi 3d mi ? Autocad kullanımı şart mı
  • 20-12-2024, 11:03:06
    #3
    Merhabalar aktif ise çizebilirim
  • 20-12-2024, 15:10:02
    #4
    detayları pm alabilir miyim