Basit bir animasyon yaptıracağım. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Basit bir animasyon yaptıracağım.
1
●
132
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Freelancer
İş Verenler
Basit bir animasyon yaptıracağım.
02-10-2024, 22:58:17
#1
Vigo
Sadece Anime veya 3D Çizilmiş bir karaketin ağız kısmının oynaması yeterli.
3 veya 4 açıdan ağzı oynayan bir karakter gibi düşünün aşağıya bıraktım, bu işlemi yapan arkadaşlar WP üzerinden ulaşırlarsa sevinirim.
02-10-2024, 23:06:44
#2
Emirr
@
mmemoxx
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler