• 22-07-2009, 21:39:22
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Yapabileceklerim: Unreal, ConferenceRoom2.1, CRpree2.2, services (anope yada ircservices), eggdroplar, extra editler, radyo kurulumları + mIRC yapımı, Web Script , Web Portal, Vs. Vs.

    İlgilenenler, by.okan@msn.com Adresini Ekleyebilirler. Lütfen Ciddi Düşünen & iStanbuL Üzerindeki Arkadaşlar Eklesin..
  • 22-07-2009, 23:02:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    konunun yeri yanlış sanırım.
  • 16-08-2009, 15:44:52
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Konu yanlış yerde "belki hostcu arkadaşlar beni görürde işe alır" manasında buraya açmış konuyu...
  • 16-08-2009, 15:48:29
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Doğru kategoriye alındı.