Ankara'da bilişim personeli
20
●1.536
- 19-07-2009, 02:57:04PM gönderildi. Çalışıyorum ama yine de bir görüşme yapabilirim...
- 20-07-2009, 18:41:49Dönüş mutlaka yapılacaktır. Sabrınıza teşekkürler...Turkyorumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle