• 04-07-2009, 00:35:03
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Okduğunuz, okumadığınız evlerinizin sağ - solunda tozlanmış "eğitici" veya "öğretici" bilgiler içeren kitaplarınızı yazıya dökmenizi istiyoruz.

    Örneğin; Bi' sağlık üzerine bi' kitabınız var, Kitap içerisindeki ayrı ayrı konular olacaktır muhtemelen, Sizlerden bu konuları kitabı klavyenizin başına alarak yazmanızı istiyoruz.

    * Her bi' konu için 50 kuruş verilecektir.

    * Minimum 150 karekter olmalıdır.

    Arkadaşlar, Burada yaptığınız özgünlük değil; Kitaba bakarak yazacaksınız ve karşılığında 50 kuruş alacaksınız.

    Yaz geldi, çoğu arkadaşlarımız internette boş boş dolaşıyor. Herkese yetecek kadar iş var, Bu işi yapın para kazanın.


    Altta belirttiğim şablonu doldurarak r10.ozgunpost[at]gmail.com adresine mail atın, Herkese olumlu ya da olumsuz geri dönüş yapılacaktır.

    Alıntı
    R10'daki Üye Adınız:
    Yaşınız :
    Eğitim Durumunuz :
    Yazmak İstediğiniz Kitap Türleri :
    Toplamda Kaç Adet Yazacaksınız (Net Bi' Sayı Belirtin) :
    E-Mail Adresiniz:
    Not: Kesinlikle bu konuyla ilgili Özel Mesaj göndermeyiniz, Gelen Özel Mesajlara cevap gönderilecektir.

    Sorularınızı ister belirttiğim gmail adresine yaparsınız, İster konu altına...
  • 04-07-2009, 01:48:24
    #2
    Hocam öncelikle merhabalar,

    Yazılacak konular bilgilendirici ve eğitici olacak tamam da, mesala psikoloji, eğitim,tarih üzerine olabilir mi?

    Birkaç örnekte siz verirseniz sevinirim.Konuya başlık açacaklarada yardımcı olmus oluruz..
  • 04-07-2009, 01:54:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Mail attım.
  • 04-07-2009, 01:58:34
    #4
    Kitaptan kasıt ne roman hikaye mi? Biraz daha ayrıntı verebilirsen ilgilenirim. Elimde kolilerce kitap var.
  • 04-07-2009, 02:03:01
    #5
    Platin üye
    bana örnek pm atarmısınız. kitabın nesini yazacaz. özet mi başka şekilde mi.

    detayları pm ile alayım...
  • 04-07-2009, 02:06:26
    #6
    Anlaşılan arkadaşımız konuyu yeterince açıklamamış.Konuyla ilgili detaylı bir açıklama bekliyoruz kendisinden.
  • 04-07-2009, 02:30:50
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende detayı pm ile alabilir miyim? Teşekkürler.
  • 04-07-2009, 02:32:52
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ÖM'den ziyade burada daha detaylı yazarsa çok iyi olur.

    Klavyeme güveniyorum ben de.
  • 04-07-2009, 07:47:46
    #9
    Konuyu biraz daha açmamı isteyen arkadaşlar, Detaylı bilgi isteyen arkadaşlar ; Konuyu tekrardan düzenliyerek 1 örnek verdim.

    Lütfen bu konuyla ilgili Özel Mesaj atmayın, Bakılmaksızın silinecektir!