• 24-06-2009, 23:43:32
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Yeni radyo projem için bolca -25 tane kadar- jingle yaptıracağım..

    Yapanlar aşağıdaki formu PM şeklinde bana yollarsa sevinirim.

    Ad-Soyad :
    Referans :
    Kullandığınız Program :
    Herhangi Bir Şirkette Çalışıyor Musunuz ? :
    20 Taneyi kaç saatte veya günde teslim edersiniz ? :
    Ücret :
  • 25-06-2009, 00:53:39
    #2
    pm atıldı.
  • 25-06-2009, 01:04:47
    #3
    Pm attım...
  • 25-06-2009, 01:33:21
    #4
    Üyeliği durduruldu
    İkinize de geri döndüm..
  • 25-06-2009, 22:27:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ThreeG, detayları özel mesaj ile yollarsan, bu iş için çalışabiliriz.

    20 jingle ama, kaçar saniyelik olacak, kendi düzenlememiz mi olacak yoksa piyasadaki şarkıların belli bölümleri mi derlenecek, üzerine herhangi bir vokal kaydedilecek mi?

    Ben aranjelerimde Cubase SX kullanıyorum. Daha kolay işlerde ise FL Studio tercih ediyorum, kolay ve pratik bir program olduğundan ötürü.