Merhaba
ufak bir projem var..bunun için flash ve php kullanarak bir web sitesi yaptıracağım..
özellikleri kısaca:
üye sistemi
board gibi birşey olacak herkesin okuyabileceği bir alan..üyelerin yazdıkları buraya gidecek.diğer üyelerde okuyacak..ama chat gibi değil üye olduktan sonra bir form olacak ve bunu dolduran üyelerin yazıları anasayfada görünecek..neyse eğer böyle db ve flash entegrasyonu ile uğraşan arkadaslar varsa bana ulaşın konuşalım..
talha.demirezen@hotmail.com
veya pm de atabilirsiniz...
Flashla Site Yaptırılacaktır
0
●246