o da güzelmiş yahu .
bende bir seo ustası arıyorum arkadaslar ... blog'larımla ilgilenicek haber falan acıcak sadece ( site google'da üst sıralara cıkacak ama

)
karşılıgında da bursa'da cok güzel bi mekanda nargile ısmarlıcam uygunmudur
işi alabilirim nargile içmek içinde adanadan bursaya gelirim :=)