• 01-06-2009, 18:15:39
    #1
    Logo - Banner vs. yapılır. Paypal ödeme şekli tercihimdir.

    Bu aralar kampanya fiyat uygulamaktayım.

    1 Logo = 2 dolar (kısa bir süre için)

    1 Banner 2 dolar (kısa bir süre için)

    ilgilenenler p.m. yoluyla bana ulaşabilirler...
  • 01-06-2009, 18:29:24
    #2
    çok özür dilerim konu yanlış yere açılmış. Kilitleyin. Mümkünse silin burayı. Yenisini doğru yere açacağım.
  • 01-06-2009, 18:29:46
    #3
    referansları alabilirmiyim.
  • 01-06-2009, 18:30:00
    #4
    Üyeliği durduruldu
    msn adresını pm at hemen.
  • 01-06-2009, 18:43:03
    #5
    bir pm de ben alayım adres için