• 11-10-2023, 15:59:23
    #1
    Merhaba, projemizde apple cihazlarda ortaya çıkan hatayı "Web Inspector" ile konsoldan iletmemiz gerekiyor. Mac bilgisayarı olan arkadaşların iletişime geçmesini rica ediyoruz.
  • 11-10-2023, 16:00:55
    #2
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, projemizde apple cihazlarda ortaya çıkan hatayı "Web Inspector" ile konsoldan iletmemiz gerekiyor. Mac bilgisayarı olan arkadaşların iletişime geçmesini rica ediyoruz.
    Browserstack ile yapılabilir hocam, süre kısıtı olayı için Github Education'dan açılan üyelikle aşılabiliyor.
    Not: Web Inspector modülünün sideload yapılması gerekebilir, cihaz bulunamazsa veya sürekli lazımsa denenebilir.
  • 11-10-2023, 16:09:46
    #3
    Hocam Browserstack ile iOS cihazları kullanabiliyoruz ancak hata konsolu açılmadığı için gelen hatayı kontrol edemiyoruz.
  • 11-10-2023, 16:12:47
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, projemizde apple cihazlarda ortaya çıkan hatayı "Web Inspector" ile konsoldan iletmemiz gerekiyor. Mac bilgisayarı olan arkadaşların iletişime geçmesini rica ediyoruz.
    Problem nedir yardımcı olalım
  • 11-10-2023, 16:17:26
    #5
    fatihemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Problem nedir yardımcı olalım
    Hocam projemizde bulunan bir modalda listeleme hatası alıyoruz. konsolda ilgili hatayı almak için Web Inspector aktif ederek İOS cihazı Mac Pc bağlamamız lazım.
  • 11-10-2023, 16:39:13
    #6
    Detay atın pm ile, bi bakalım