Selamlar arkadaşlar dün enes nickli arkadaş ile anlaştık. Şuan taşıma işlemi biraz acil fakat onu MSN'de göremiyorum. Bi 1 saat içerisinde geri dönüş alamazsam diğer arkadaşlara gerekli bilgiyi vericem.