Kaska adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2 Günlük Elemanlardan Bıktık!!
52
●7.190
- 25-02-2023, 06:31:08Konu sahibi, sizde bir gariplik hissediyorum. Son zamanlarda sürekli karşıma çıkar oldunuz!
Görebildiğim her konuya yazmaya çalışma gayretiniz! Şuan ki konuda ki insan değerini önemsemediğiniz konular açmanız..
Sizi tanımak isterim, Kimsiniz? - 25-02-2023, 12:54:44Bir insanı 12 saat çalıştırıp nasıl olurda sigorta ödemezsiniz?
Asgari ücreti neye göre veriyorsunuz o zaman? Maaşı fazla verin sigorta yapmayın hocam, böyle bir mantık çok yanlış. Bu tür iş veren olmanızda çok yanlış. 16+ personel ekibim var, 20+ yapacağım diyorsunuz. Bunlara sigorta ödemek çok mu zor?
Ayrıcalık ve istekler asla değişmez. Fakat aşağıdaki gereksinimler benim ince çizgimdir. Birisine bile uyamam derseniz yazmayın.