Bir insanı 12 saat çalıştırıp nasıl olurda sigorta ödemezsiniz?
Asgari ücreti neye göre veriyorsunuz o zaman? Maaşı fazla verin sigorta yapmayın hocam, böyle bir mantık çok yanlış. Bu tür iş veren olmanızda çok yanlış. 16+ personel ekibim var, 20+ yapacağım diyorsunuz. Bunlara sigorta ödemek çok mu zor?