• 25-02-2023, 06:11:46
    #19
    Kaska adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Chat sisteminizde çalışmak istiyorum

    Web sitenizde canlı destek bölümünde çalışabileceğime inanıyorum günün çoğu saatini bilgisayarımda online olarak geçiriyorum bu vaktimi wep sitenizde çalışarak müşterileriniz ile ilgilenerek geçirebilirim beni tercih ederseniz web sitenize değer katabileceğime inanıyorum ayrıca diksiyonum gayet düzgün İmla hataları yapmaksızın müşterilerinize destek olabilirim iyi çalışmalar diliyorum
    Ne bir nokta, ne bir virgül kullanmışsınız. Nokta ve virgül kullanımı dilimizde çok önemlidir, bilginize.
  • 25-02-2023, 06:31:08
    #20
    Konu sahibi, sizde bir gariplik hissediyorum. Son zamanlarda sürekli karşıma çıkar oldunuz!

    Görebildiğim her konuya yazmaya çalışma gayretiniz! Şuan ki konuda ki insan değerini önemsemediğiniz konular açmanız..

    Sizi tanımak isterim, Kimsiniz?
  • 25-02-2023, 07:01:04
    #21
    Bide işçi açısından düşünün, belki de onlarda insanları sömüren, söyledikleriyle yaptırdıkları birbirini tutmayan iş ilanları ve iş verenlerden bıkmıştır da ondan kaçıyorlardır ha hocam?
  • 25-02-2023, 09:44:01
    #22
    Bu ilana başvuranlar ne tür bir kafa içerisinde? Herşey belirsiz arkadaşlar? Olayınız ne? Gidin çöpçülük yapın sigortasız daha fazla kazanırsınız, üstüne vardiya sizden...
  • 25-02-2023, 10:42:28
    #23
    Pm iletildi.
  • 25-02-2023, 11:02:02
    #24
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam bir kaç gündür yeni chat ekibi topluyorum.
    Tam işi öğretiyoruz, hangi soruda hangi cevabın verilmesi gerektiğini söylüyoruz derken,
    48 saati geçmeden eleman kayıpları yaşıyoruz.
    Bu yüzden konuyu açmadan önce, sürekli çalışacak arkadaşların ulaşması daha iyi olacaktır.

    EK: Sürekli yeni projeler ve yeni işler için canlı chat ihtiyacımız oluyor, bu konuyu haftalar sonra görseniz bile bana yazın. Chat için her türlü iş imkanı vermeye devam edeceğim. Kendime olmasa bile dostlarımın chati olursunuz Ayrıcalık ve istekler asla değişmez. Fakat aşağıdaki gereksinimler benim ince çizgimdir. Birisine bile uyamam derseniz yazmayın.

    Çok kişi bu adama yazmıştır deyip yazmamazlık da yapmayın. Çünkü yazanların çoğu gereksinimleri karşılamıyor
    4 saatlik mesai yaparım diyenler var, lütfen ibareleri okuyup anladıktan sonra ulaşın.

    Gereksinimler:
    • En az 12 saat canlı destek hizmeti verebilmesi
    • 18 yaşından büyük olması
    • Gece ve öğle vardiyalarına ayak uydurabilecek
    • Mesai saatlerinin değişmesinde problem yaratmayacak
    • Birden fazla kişiyle, kelime hatası yapmadan konuşabilmesi
    • Çözüm odaklı yaklaşıyor olabilmesi
    • Ekip dayanışmasına uyumlu
    Kişilerle +16 kişilik ekibimizi 20'ye çıkarmak istiyoruz. Başlıkta da belirttiğim gibi 2 güne uçacak eleman almıyorum. Asgari ücret verdiğimden minimum 1 ay çalışma zorunluluğum var.
    Şartlar uyuyorsa, pm veya skype üzerinden ulaşabilirsiniz.

    Not: Sigorta yapmıyorum
    PM iletildi
  • 25-02-2023, 11:04:59
    #25
    günde 12 saat çalışıcam ama asgari ücret + sigortam olmayacak hmmmm bi düşüniyim
  • 25-02-2023, 12:54:44
    #26
    Kurumsal PLUS
    Bir insanı 12 saat çalıştırıp nasıl olurda sigorta ödemezsiniz?
    Asgari ücreti neye göre veriyorsunuz o zaman? Maaşı fazla verin sigorta yapmayın hocam, böyle bir mantık çok yanlış. Bu tür iş veren olmanızda çok yanlış. 16+ personel ekibim var, 20+ yapacağım diyorsunuz. Bunlara sigorta ödemek çok mu zor?
  • 25-02-2023, 13:05:53
    #27
    12 saat çalış asgari ücret al sigorta yok . Sonra adamlar niye kaçıyor.